dijous, 22 de setembre del 2011

Hola a tots!

Soc la Cristina Pineda i soc profe de Ciències Naturals a secundària!
Aquest bloc neix amb la idea de ser un suport per als alumnes de CN de l'Institut El Vern on durant aquest curs tinc el plaer de donar-hi classes.
Sobre mi comentar que soc geòloga, vaig acabar la llicenciatura en 2004 i tot i que vaig estar treballant a la geotècnia durant un temps, vaig descobrir que aquest no era el meu camí. Des de que treballo a la docència soc més feliç, he trobat el que realment m'agrada.

En aquest bloc, a partir d'ara, trobareu informació, enllaços i recursos corresponents al currículum de CN de segon d'ESO. Recomano a tots que els consulteu ja que us poden ser d'utilitat en els vostres estudis. 

Molts ànims a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada